مدونه فيلم الديلر والمسلسلات التركيه تتمني لكم وقتا ممتعا ومواضيع تنال اعجابكم ليس فقط للاطفال ولكن للصغار والكبار والنساء والرجال فنحن نختلف عن الاخرون نسعي جاهدين للارتقاء بالمستوي الفكري والثقافي الي اعلي المراتب فتحتوي المدونه علي افلام ومسلسلات واغاني ومصارعه وقران كما تتميز باحدث صيحات الموضه العالميه واللمكياج
لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

الاثنين، 17 يناير 2011

زوجه المستقبل يا حره علينا ههههههههههههه

بنات ما يعلم بيها الا ربنا
ربنا يكون ف عونك يا محمد
ههههههههه
حبيبه المستقبل : (برومانسيه) شايف النجوم يامحمد


محمد: نجوم ايه بس فى عز الظهر دا انا الشمس حرقت افايا

...
حبيبه المستقبل : الله يامحمد بص السحابه اللى هناك دى


محمد: لا والله ياحبيبتى انا مش شايفها بس شايف دخان عربيات خنقنى


حبيبه المستقبل : يوووووووه يامحمد خليك رومانسى شويه


محمد: رومانسى ايه بس وانتى مخرجانى فى عز الضهر كده انا الشمس كلت وشى وقالت انا شبعت


حبيبه المستقبل : انت مش بتحبنى والا ايه


محمد: ياستى بحبك


حبيبه المستقبل : لاء انت كداب انت مش بتحبنى


محمد: يعنى اولع فى نفسى بجاز عشانتصدقى انى بحبك


حبيبه المستقبل : (والدموع على خدها) لا يامحمد انت اتغيرت خالص


محمد: ياحبيبتى والله بحبك


حبيبه المستقبل : لاء يامحمد متصلحش اللى انت عملته


محمد: وهو انا كنت عملت ايه بس


حبيبه المستقبل : (تعيط) اهئ اهئ اهئ


محمد: بتعيطى ليه دلوقت


حبيبه المستقبل : محمد طلقنى يامحمد


محمد: هوا احنا لسه اتجوزنا عشان اطلئك


حبيبه المستقبل : يعنى كمان مش عايز تطلقنى


محمد : (يشد فشعره) يادى الليله السودا انا ايه اللى خرجنى بس


حبيبه المستقبل : كمان خليتها ليله سودا .. يعنى انا اللى خرجتك غصب عنك


محمد: ياستى مش قصدى. بصى انا مش هرد عليكى عشان مانتخانئش


حبيبه المستقبل : للدرجادى قرفان منى


محمد: (وشه يحمر من الغيظ) يعنى انتى عايزه تتخانئى وخلاص


حبيبه المستقبل : يعنى انا نكاديه يامحمد


محمد: لاء ......انا


حبيبه المستقبل : انت بتاخدنى على اد عقلى


محمد : حقك عليا وادى راسك ابوسها


حبيبه المستقبل : ياسلام كده بكل بساطه


فجأه يقف محمد على سور الكوبرى ويرمى نفسه فى الميه


حبيبه المستقبل : تفتكر يا محمد انى كده هسامحك
  وفى نهاية التوبيك خلينا ندعو لمحمد بالرحمة
هههههههههههه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اتمني اضافه الردود للحصول علي المزيد من المواضيع الشيقه التي تسعد الجميع